Digitální business


Profil absolventa

Svět e-commerce roste každým dnem a v tomto progresivním prostoru stále čeká obrovské množství příležitostí právě pro vás. Vstoupit do oblasti digitálního businessu dnes není výhradně otázkou hluboké znalosti programovacích jazyků. Jde především o využívání technologií chytrým a efektivním způsobem, a to ať už se jedná o produkt a řízení portfolia, komunikaci se zákazníky nebo automatizaci v oblasti distribuce. Během studia se naučíte rozpoznat příležitosti na trhu a přetavit je ve vlastní e-commerce projekt. Porozumíte marketingové komunikaci na internetu. Naučíte se ovládat informační technologie a využívat je ke zlepšení fungování procesů jak ve firmách, tak v osobním životě. Z velkého množství dat, které o sobě zanecháváme všichni na internetu nebo v databázích firem vás naučíme rozpoznat důležité informace pro rozhodování firmy. Studium je založeno na hlubším propojení s praxí například díky přednáškám s podnikateli z řad úspěšných startupů nebo zvýšeným podílem expertů na výuce. Hlavním filozofií programu je především praktická příprava pomocí učení se zkušeností s vlastním či týmovým projektem.

Uplatnění

Uplatníte se jako provozovatelé nebo správci e-shopů, ve firmách zavádějící digitalizaci a automatizaci, dále třeba jako obchodníci v softwarových firmách nebo specialisté pro online reklamu a komunikaci.

Vybrané předměty

  • Podnikání na internetu
  • Sociální média
  • Digitalizace firmy
  • Kreativní myšlení
  • E-marketing
  • Případové studie startupů
  • Business modely
  • Informační management a technologie

Kompletní nabídka předmětů, prezenční studium

Odborní partneři