Studuj Marketing

Všichni o marketingu mluví, ale kdo ví „o čem to doopravdy je“? Vy to budete vědět, když si zvolíte náš profesně orientovaný studijní program Marketing. Studium je postavené na hlubším propojení s praxí a jeho cílem je především praktická příprava na budoucí povolání. Oproti akademickým studijním programům se potkáte s větším počtem odborníků z praxe, kteří budou dohlížet na vaše vlastní projekty. O reklamě a elektronickém obchodě tak nebudete jen slýchávat na přednáškách, ale sami si je v rámci praktické výuky seminářů vyzkoušíte vytvořit. Naučíte se fotit produkty i události, dozvíte se, které nástroje použít při tvorbě webové stránky, jak nastavit propagaci na sociálních sítích nebo jak využívat marketingové a komunikační nástroje v offline a v online prostředí a vhodně oslovit zákazníka. Svět se točí kolem zákazníka a jeho potřeb a každý z nás je zákazník a spotřebitel. V týmových zadáních pak budete rozvíjet kreativitu, která je v marketingové praxi tolik žádaná. Chcete mít všechny tyto dovednosti a využívat je ve své profesi? Pak je náš program pro vás správná volba!

Jaké uplatnění má absolvent programu Marketing

  • Uplatníte se jako analytici, kreativci nebo manažeři v oblasti marketingu, v průzkumu trhu, médií a mediálního trhu, či jako marketéři e-shopů nebo specialisti pro styk s veřejností.
  • Můžete se uplatnit i jako představitel malých společností a institucí či založit si vlastní podnikatelskou činnost.

Charakteristika

Na nudné přednášky zapomeň, nauč se marketing přímo od expertů a na reálných projektech

Na nudné přednášky zapomeň, nauč se marketing přímo od expertů a na reálných projektech

Za studium u nás se neplatí. Studenti ze Slovenska mají stejnou výhodu jako čeští studenti a studium na naší vysoké škole mají zdarma. Slovensky se domluvíte jak ve škole, tak v obchodě i v hospodě. Testy, zkoušky, závěrečnou práci i státnice mohou studenti vykonávat ve slovenštině.

Vybrané předměty

Předmět Marketingová komunikace seznamuje studenty s hlavními pojmy, nástroji a procesy v oblasti marketingové komunikace. Důraz je kladen na komunikační mix, nadlinkovou a podlinkovou komunikaci, včetně reklamy, podpory prodeje, osobního prodeje, PR a přímého marketingu. Studenti se učí plánovat marketingové kampaně, měřit jejich účinky a analyzovat význam značky v marketingu. Předmět také pokrývá etické a legislativní aspekty marketingové komunikace a zkoumá specifika komunikace na různých trzích, včetně neziskového sektoru, služeb a mezinárodního prostředí.

Předmět Marketingový výzkum připravuje studenty na organizované získávání informací o vnitřním a vnějším prostředí firmy a o relevantních trzích. Cílem předmětu je seznámit posluchače s procesem realizace marketingového výzkumu, jeho interdisciplinárním charakterem, metodologickými přístupy a specifickými druhy výzkumu. Předmět zahrnuje i problematiku řízení a organizace výzkumu. Studenti řeší praktické úkoly a zpracovávají výzkumné projekty, čímž si rozšiřují znalosti potřebné k aplikaci teoretických poznatků.

Předmět Vztahový marketing a CRM se zaměřuje na pochopení vývojových fází marketingu s důrazem na model 6 trhů a řízení vztahů se zákazníky prostřednictvím CRM systémů. Předmět zahrnuje architekturu CRM (strategická, analytická, operativní, kolaborativní část) a rozebírá hodnotu vztahů, jejich fáze a psychologické aspekty vztahů se zákazníky. Součástí je i interní marketing, který řeší vztahy se zaměstnanci a interní komunikaci v podniku. Studenti se naučí využívat CRM pro loajalitu a retenci zákazníků.

Předmět Mediální marketing je zaměřen na tvorbu mediálního obsahu pro různé platformy. Studenti se naučí vytvářet produktovou fotografii, příspěvky na sociální média, videa pro offline i online prostředí a reklamy pro tištěná média. Dále se seznámí s návrhem netradičních forem marketingové komunikace, které mohou být inovativním prvkem v mediálním marketingu. Cílem je rozvíjet kreativní a praktické dovednosti pro efektivní využití médií v marketingových kampaních.

Předmět E-marketing seznamuje studenty se základními pojmy a nástroji digitálního marketingu. Zaměřuje se na nové přístupy marketingu v reakci na rozvoj technologií, a to v kontextu produktových strategií, cenotvorby, online komunikace a sociálních médií. Studenti se učí vytvářet a spravovat online kampaně, analyzovat zákaznická data a využívat CRM systémy. Předmět zdůrazňuje efektivitu a důležitost e-marketingu jako komplementární součásti tradičních marketingových nástrojů.

Předmět Podnikání na internetu poskytuje studentům přehled o základních modelech, koncepcích a metodách elektronického podnikání (e-business) a obchodování (e-commerce). Studenti se seznámí s globální informační infrastrukturou, legislativními a technologickými podmínkami pro e-business a obchodními modely, jako jsou B2B a B2C. Důraz je kladen také na architekturu e-business systémů, jako jsou ERP a CRM a na řízení dodavatelských řetězců. Předmět také pokrývá bezpečnost v e-business, elektronické platební systémy, moderní trendy jako Business IntelligenceCompetitive Intelligence.

ektivní verbální a neverbální komunikace a úspěšného zvládání prezentací. Studenti se seznámí s principy rétoriky, pravidly úspěšné komunikace a metodou NLP. Důraz je kladen na verbální projev, používání správné slovní zásoby a řečové techniky, stejně jako na neverbální komunikaci – mimiku, gestiku a posturologii. Předmět zahrnuje i osobní image, asertivitu, obchodní vyjednávání a týmovou komunikaci, včetně tvorby strukturovaných a přesvědčivých prezentací v češtině i angličtině.

Předmět Design a správa webové stránky poskytuje studentům znalosti o propojení designu s marketingovou strategií. Studenti se naučí vytvářet a spravovat webové stránky, optimalizovat je pro vyhledávače a měřit jejich efektivitu pomocí nástrojů jako Google Analytics. Důraz je kladen na integraci webu do celkové marketingové komunikace firmy, tvorbu obsahu a jeho propagaci v online i offline prostředí, s důrazem na SEO a analytické nástroje.

Podívejte se na kompletní nabídku předmětů pro prezenčníkombinované studium.

Vyplň elektronickou přihlášku

Vyplň elektronickou přihlášku