Navazující studium Marketingu a obchodu se zaměřuje především na rozšíření znalostí v řízení marketingových činností. Od chování zákazníka se studenti dostanou k zajímavým oblastem využití marketingových a propagačních taktik. Dozví se například, jak vzniká značka finanční instituce nebo maloobchodního řetězce. Dále třeba jakou hrají roli emoce v reklamě a jak se buduje firemní image. Absolventi mají otevřené dveře na manažerské pozice, jelikož jsou schopni připravovat účinné marketingové strategie, hledat nové trhy, vyvíjet nová řešení pro zákazníky a zavádět nejnovější inovace v marketingové komunikaci firem.
Uplatnění najdete v marketingových odděleních se zaměřením na strategické řízení značky nebo jako členové týmů specializovaných komunikačních agentur. Dále jako tiskoví mluvčí a specialisté na vztahy s médii a veřejností; v organizacích mezinárodního obchodu na pozicích obchodníků nebo nákupčích či na volné noze jako marketingoví konzultanti.